Regionleder Vest

Arbeidssted: Bergen
Søknadsfrist: 01.09.2021

Den vi ser etter må ha lidenskap for byggeprosjekter og stor interesse for mennesker; medarbeidere og oppdragsgivere. Dette er en nyopprettet stilling med betydelig ansvar og store utviklingsmuligheter. Viktige oppgaver vil være å jobbe langsiktig med utvikling av regionen og vår kundeportefølje, samt å følge opp nåværende oppdragsgivere og etablere nye relasjoner.

Som regionleder skal du sørge for at regionen ledes og utvikles i tett samarbeid med gruppeledere, resten av ledergruppen og med våre oppdragsgivere og sam-arbeidspartnere.

Stema inngår i divisjon Forvaltning og rådgivning i OBOS-konsernet, med både mor-, søster og dattersel- skap som leverer prosjektadministrative tjenester. I tillegg har Stema et datterselskap med 20 medarbei- dere.

Som Regionleder Vest vil du ha store muligheter for profesjonell og personlig utvikling, i et dynamisk miljø, med et flatt forretningshierarki der hver ansatt er en viktig del av det store bildet.

Vi kan tilby

  • En attraktiv og viktig lederrolle, hvor du inngår som del av ledergruppen i selskapet
  • En lederrolle med fokus på kommersiell suksess, gjennom relasjonsbygging eksternt og internt
  • Store utviklingsmuligheter både for deg personlig, faglig og for selskapet som helhet
  • Spennende prosjekter og oppdragsgivere
  • Et svært godt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger

Ansvar

  • Lede regionen til å nå mål og skape verdier på kort og lang sikt
  • Overordnet ansvar for prosjekter og oppdragsgivere i regionen. Oppfølging av nåværende oppdragsgi- vere, og oppsøkende markedsarbeid mot potensielle nye oppdragsgivere.
  • Ansettelser, kompetansebygging og personalansvar for regionen, med direkte personalansvar for grup- pelederne. Rekruttering i regionen vil være en viktig oppgave.
  • Utvikling av deg selv og dine medarbeidere
  • Aktiv bidragsyter i ledergruppen, og i andre deler av selskapet

KVALIFIKASJONER

For å kunne trives og skape suksess i denne rollen ser vi for oss at du har

  • Svært god kunnskap fra bygg- og eiendomsbransjen
  • Fartstid fra prosjektadministrasjon, rådgivende ingeniør, entreprenør eller byggherre
  • Høyere teknisk og/eller økonomisk utdannelse. Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglen- de utdannelse.
  • Salgserfaring med positive og godt dokumenterte resultater, f.eks. oppnådd vekst
  • Et utstrakt nettverk i bygg- og eiendomsbransjen og er god på å bygge relasjoner
  • Erfaring med å lede og utvikle medarbeidere
  • Svært gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig

EGENSKAPER

Du kan gjennom solid dokumentasjon og referanser vise at du er

  • En motiverende og tillitsskapende leder
  • Fremoverlent, med svært gode evner til å skape entusiasme og engasjement om tydelige mål
  • En kommersiell og resultatorientert selger
  • God til å samarbeide med alle nivåer
  • En relasjons- og nettverksbygger

Reising må påregnes. Stillingen rapporterer til daglig leder i Stema.

Kontakt
Daglig leder Eivind Thoresen Skarpaas, tlf 913 94 967
Send søknad til Hr-rådgiver Ida Mathilde Turnes, imt@stema-r.no